اخبار - آرشیو

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان:

مسابقات ملی مناظره دانشجویان نویدبخش ارتقاء تفکر خلاق است

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: مسابقات مناظره دانشجویان نویدبخش توسعه فرهنگ گفت‌وگو، ارتقای تفکر خلاق، تقویت دانش و تمرین فعالیت‌های گروهی در کشور است.

ادامه مطلب
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام:

مناظره‌های دانشجویی فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی است

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: مسابقات ملی مناظره‌ دانشجویان ابزاری مناسب برای اندیشیدن و فرصتی مغتنم برای گفتمان سازی و تبادل افکار در محیطی دوستانه و صمیمی است.

ادامه مطلب
مدیرکل سیاسی استانداری ایلام:

مناظره اندوخته‌ها را پایدارتر می‌کند

مدیرکل سیاسی استانداری ایلام گفت: محیط‌های دانشجویی ما محل و منبع مناظره و گفت‌وگوهای دوطرفه است و امیدواریم وقفه‌ای که بواسطه‌ی کرونا ایجاد شده با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس پایان یابد و شور و شوق گفت‌وگو بار دیگر در دانشگاه‌ها نمایان شود.

ادامه مطلب
مدیر بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی ایلام؛

خون بند ناف ضامن سلامت خانواده/استقبال ۱۲۰۰ خانواده در ایلام از ذخیره‌سازی خون بند ناف

مدیر بانک خون بند ناف جهاددانشگاهی واحد ایلام گفت: شش شاخص برای پیوند سلول‌های بنیادی در نظر گرفته شده است که در صورت وجود شباهت در ۴ شاخص بین دهنده و گیرنده، شرایط برای پیوند فراهم است.

ادامه مطلب
در آیین نکوداشت نودانشجویان مراکز علمی کاربردی استان ایلام؛

جهاد دانشگاهی تنها مرکز فعال در گروه آموزش کشاورزی است/وظیفه دانشگاه نسل سوم خلق کارآفرین است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی با فعال کردن رشته‌ی تحصیلی گیاهان دارویی در گروه آموزشی کشاورزی توانسته در هر چهار گروه آموزشی مدیریت، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی، پذیرش دانشجو داشته باشد.

ادامه مطلب
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام:

از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در جهت خلق فعالیت‌های مشترک فاخر بهره می‌گیریم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی گفت: امیدواریم با هم‌افزایی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی برای انجام فعالیت‌های فاخر مشترک استفاده بهره‌مند شویم.

ادامه مطلب
با برگزاری کلاس‌های کمک‌درسی برای دانش‌آموزان

«مهرباران» به مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام می‌رود

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی ایلام از برگزاری کلاس‌های کمک آموزشی برای مناطق حاشیه‌ای با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خبر داد.

ادامه مطلب
رئیس جهاددانشگاهی ایلام خبر داد:

ارسال ۵۰ ایده به «ایده‌شو» کشاورزی/ حمایت از ایده‌های برتر تا اتصال به بازار

رئیس جهادانشگاهی واحد استان ایلام از وصول ۵۰ ایده به دبیرخانه‌ی «ایده‌شو» خبر داد و گفت: از بین این ایده‌ها ۱۲ ایده به مرحله پایانی راه یافت و سایر ایده‌ها نیز که قابلیت تجاری‌سازی دارند جهت اتصال به بازار حمایت خواهند شد.

ادامه مطلب
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

تلاش‌های جهاددانشگاهی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان قابل تقدیر است

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی تلاش‌های خوبی را برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان داشته است و امیدواریم همه دستگاه‌ها و نهادها دست به دست هم بدهند تا خلاء‌های موجود برای تبدیل علم به تولید و ثروت پر شود.

ادامه مطلب