اخبار - آرشیو

تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «کریمی‌تبار» را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، پیام «سیدغلامرضا حسینی» به این شرح است : انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام که از چهره‌های مبرز حوزوی و دانشگاهی و از یادگاران دوران دفاع مقدس هستید نویدبخش تدوام همدلی و همراهی برای توسعه‌ی استان است . موفقیت روزافزونتان را در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی‌فرجه‌الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم . ضمنا از زحمات و تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا لطفی در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در استان قدردانی به عمل می‌آید.

ادامه مطلب
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی ایلام و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان ایلام

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی ایلام و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان ایلام

به منطور همکاری متقابل در راستای توسعه آموزش، ترویج و تحقیقات بخش تعاون در استان ایلام تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی ایلام و اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان ایلام منعقد شد.

ادامه مطلب
دوره آموزشی آشنایی با نظام بودجه ریزی و احیای تالاب ها ویژه معاونین  ادارات کل محیط زیست کشور برگزار شد
به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام؛

دوره آموزشی آشنایی با نظام بودجه ریزی و احیای تالاب ها ویژه معاونین ادارات کل محیط زیست کشور برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با نظام بودجه ریزی و احیای تالاب ها ویژه معاونین ادارات کل محیط زیست کشور با همکاری جهاد دانشگاهی واحد ایلام و محیط زیست ایلام برگزار شد

ادامه مطلب