اخبار - آرشیو

برگزاری کارگاه کارآفرینی اجتماعی در جهاددانشگاهی ایلام

با همت اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام و با همکاری جهاددانشگاهی در کارگاهی یک روزه نقش سازمان‌های مردم نهاد در مدیریت بحران و کار آفرینی اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت . به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام ، دکتر «محمدرضا مقدسی» موسس و مدیر خانه تاب‌آوری و مدرس این کارگاه، اظهار کرد: کارآفرین اجتماعی به حل مشکلی می پردازد که واقعاً مشکل جامعه است و برای حل آن تقاضایی وجود دارد و کارآفرینان اجتماعی موفق، رهبرانی پرشور برای ایجاد تغییر هستند . وی با بیان اینکه همراهی و همکاری جوامع محلی، کنش‌گران اجتماعی و کارگزاران از ارکان موفقیت‌های به دست آمده در طرح تاب‌آوری است، تصریح کرد: ارکان کارآفرینی اجتماعی شامل خلاقیت و نواوری برای مشکلات اجتماعی، ایجاد و تقویت ارزش‌های اجتماعی، فعالیت‌های غیرانتفاعی و مسئولیت‌های اجتماعی، تلاش برای ارتقاء رفاه اجتماعی، اقتصادی،آموزشی، بهداشتی است . مدیرخانه تاب‌آوری ادامه داد: تاب‌آوری یعنی رشد پس از آسیب و در واقع به قدرت بازیابی و بازسازی فرد و خانواده و سیستم و حفظ کارگردها و ساختارها و رفتارها توجه دارد .

ادامه مطلب
آزمون استخدامی در ایلام با هماهنگی کامل و به صورت مطلوب برگزار شد
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان:

آزمون استخدامی در ایلام با هماهنگی کامل و به صورت مطلوب برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در ایلام توسط جهاددانشگاهی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کمال هماهنگی و به صورت مطلوب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام «امین دوست‌محمدی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد:ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به‌صورت هم‌زمان در مرکز استان و در ۸ حوزه امتحانی دانشگاه ایلام ،   دانشگاه پیام نور ، دانشگاه آزاد اسلامی ،  دانشگاه باختر ، پردیس شماره ۲ دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل فنی و حرفه ای ،  جهاد دانشگاهی ،  مدرسه آقا حسین بن علی (ع) به میزبانی جهاددانشگاهی و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در کمال هماهنگی و به صورت مطلوب برگزار شد. وی تصریح کرد: ۳۸۰۱ نفر در این آزمون شرکت کردند؛ که از این تعداد ۵۰.۱ درصد مرد و ۴۹.۹ زن بود و تعداد داوطلبین آزاد ،شامل افراد بدون سهمیه و ۵درصد ایثارگری و ۳درصد معلولین، ۳۲.۷ درصد و داوطلبین سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ۶۷.۳ درصد است.  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: تعداد کل مجوزهای استخدامی اختصاص یافته به استان ، ۸۸ مجوزاست که تعداد سهمیه آزاد، ۵۴ سهمیه ( ۶۱.۴ درصد ) و تعداد سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران۳۴ سهمیه ( ۳۸.۶ درصد) می باشد. به عبارتی برای هر سهمیه استخدامی آزاد ۲۳ نفر و برای هر سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران ۷۵ نفر برای ورود به ۱۳ دستگاه های اجرایی استان به رقابت پرداختند . 

ادامه مطلب
همه داوطلبان در آزمون فراگیر شرکت کردند
با وجود شرایط نامساعد جوی در ایلام

همه داوطلبان در آزمون فراگیر شرکت کردند

با وجود شرایط نامساعد جوی در ایلام همه داوطلبان در آزمون فراگیر شرکت کردند به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام در با پیگیری های استاندار ایلام و تاکید ویژه ایشان به ستاد بحران و راهداری برای بازگشایی مسیرها و نیز هماهنگی فوری با مسئولین برگزاری آزمون ، تمام کسانی که از شهرستانها برای شرکت در آزمون به ایلام مراجعه کرده و به علت بارش برف تاخیر داشتند به محل آزمون رسیده و در آن شرکت کردند.

ادامه مطلب

شرکت ۴۷۹۶ داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ایلام

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در ایلام برگزار شد به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار از محل حوزه های امتحانی آزمون سید غلامرضا حسینی ریس جهاد دانشگاهی ایلام گفت : ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، روز جمعه ۱۷ اسفند در ۸ حوزه امتحانی در شهر ایلام همزمان با سراسر کشور برگزار شد. وی افزود: در این آزمون ۴۷۹۶ داوطلب از استان ایلام شرکت کردند.

ادامه مطلب