اخبار - آرشیو

تقدیر شورای حل اختلاف از نحوه‌ی برگزاری مطلوب آزمون پروانه میانجگری، پروانه داوری و جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف در استان ایلام

معاونت شوراهای حل اختلاف استان ایلام با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ به خوبی رعایت شد، از مجموعه جهاد دانشگاهی استان ایلام قدردانی کرد.

ادامه مطلب

بازدید رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی استان ایلام از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های طرح ملی مشاغل خانگی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: برپایی مداوم نمایشگاه‌ها نه تنها موجب ایجاد انگیزه و فروش بیشتر محصول می‌شود بلکه تولیدکننده بیشتر مورد حمایت قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کارشناس مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی واحد ایلام عنوان کرد؛

بهره‌برداری غیراصولی، بلای جان درختان بنه

کارشناس مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی واحد ایلام گفت: بهره‌برداری بی­‌رویه از شیره درخت بنه، به دلیل عدم اطلاع از شیوه‌­های بهره‌­برداری و عدم ایجاد صنایع وابسته موجب ضعیف شدن، شیوع بیماری و خسارات جبران‌ناپذیر به این درختان شده است.

ادامه مطلب
در نمایشگاه دستاوردها و توانمندهای مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام عنوان شد:

طرح مشاغل خانگی براساس نیاز جامعه راه‌اندازی شده است/ این طرح محرک و انگیزشی است.

در چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام بر راه‌اندازی این دست از مشاغل خانگی براساس نیاز جامعه توجه شده است و همین امر موجب تحرک و ایجاد انگیزه در کسانی می‌شود که همه چیز را در پشت میزنسینی می‌دانند به این درک می‌رسند که با کمترین امکانات می‌شود صاحب شغل و درآمد شد.

ادامه مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام؛

چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی ایلام برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری چهارمین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مرکز اشتغال جهاد دانشگاهی واحد ایلام از ۱۲ تا ۱۹ بهمن ماه خبر داد.

ادامه مطلب