اخبار - آرشیو

با کدام گیاهان دارویی به جنگ کرونا برویم؟

مدیر مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی ایلام دارویی گفت: با توجه به اینکه ویروس کووید-۱۹ سیستم ایمنی بدن را نشانه گرفته است، با مصرف منطقی گیاهان دارویی با طبع گرم می‌توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد.

ادامه مطلب

در تهیه اطلس اراضی استان ایلام از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استفاده خواهد شد

در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جهاد دانشگاهی تاکید شد و مقرر گردید در تهیه اطلس اراضی قابل واگذاری به سرمایه‌گذاران از ظرفیت این نهاد علمی و دانشگاهی استفاده شود.

ادامه مطلب

توسعه مجتمع تحقیقات و فناوری گیاهان دارویی گرمسیری در راستای ایجاد اشتغال و تثبیت جمعیت روستایی دهلران

رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در راستای کمک به پروژه مجتمع تحقیقات و فناوری گیاهان گرمسیری جهاد دانشگاهی در دهلران با دکتر عسگری، فرماندار دهلران و مهندس رضایی رئیس شرکت نفت چشمه خوش دهلران دیدار کرد.

ادامه مطلب

توسعه همکاری‌های مشترک بین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان و مرکز منش ایلام

این نشست در راستای ایجاد و برنامه‌ریزی کاربردی و استفاده از ظرفیت‌های موجود بین سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان و مرکز منش ایلام در جهت توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مرتبط برای حمایت بیشتر از نخبگان بسیجی و نوآور صورت گرفت.

ادامه مطلب
در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی

استارتاپ صنایع دستی و دوختنی‌های سنتی در ایلام برگزار شد

استارتاپ صنایع دستی و دوختنی‌های سنتی در حوزه‌های لباس محلی، سوزن دوزی، لباس با هویت ایرانی و صنایع دستی با حضور ۲۸ تیم در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در فضای مجازی برگزار شد.

ادامه مطلب