اخبار - آرشیو

در دیدار با اعضای واحدهای فناور مستقر در مرکز منش ایلام

تاکید نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر توسعه فرهنگ کارآفرینی و سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: در کنار توسعه فرهنگ کارآفرینی با فراهم نمودن زمینه های سرمایه گذاری در بخش تولید و تسهیل فرایند مجوزدهی و تعامل و همکاری نهادهای مرتبط می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان را به ویژه در زمینه اشتغال رفع کرد.

ادامه مطلب

مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین در محل جهاد دانشگاهی واحد ایلام برگزار شد

به همت معاونت فرهنگی و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد ایلام؛ مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) در محل جهاد دانشگاهی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ادامه مطلب
به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام برگزار شد:

اجرای بوت کمپ کارآفرینی و خلاقیت ویژه سازمان‌های مردم نهاد استان ایلام

به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام، بوت کمپ کارآفرینی و خلاقیت ویژه‌ی سازمان‌های مردم نهاد در روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه برگزار شد

ادامه مطلب

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و گرامیداشت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: جهاد دانشگاهی در دو حوزه‌ی آموزش و فرهنگ موفق عمل کرده است.

ادامه مطلب

ایسنا در جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام حائز رتبه شد

چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره و با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان به کار خود پایان داد و در بخش گزارش، ایسنا شایسته‌ی تقدیر شد

ادامه مطلب
بهره‌مندی نظام حکمرانی از توانمندی‌های جهاددانشگاهی/ تجلی باور «ما می‌توانیم» در این نهاد
رییس جهاددانشگاهی تاکیدکرد:

بهره‌مندی نظام حکمرانی از توانمندی‌های جهاددانشگاهی/ تجلی باور «ما می‌توانیم» در این نهاد

رییس جهاددانشگاهی در آستانه شروع به کار دولت جدید با اشاره به اینکه این نهاد بر اساس تجربیات درخشان خود می‌تواند در زمینه تولید فناوری‌های موردنیاز چه توسط واحدهای سازمانی‌اش و یا مدیریت تولید فناوری با استفاده از ظرفیت کل کشور و چه در زمینه انتقال فناوری با همین روش‌های ذکرشده نقش‌های بسیار مهم و تأثیرگذاری به عهده گیرد گفت: توقع ما از دولت سیزدهم و نظام حکمرانی کشور استفاده از این توانمندی‌هاست.

ادامه مطلب
رئیس واحد استان ایلام؛

جهاددانشگاهی ایلام/ از اکوسیستم گیاهان دارویی تا اقتصاد دانش‌بنیان و شبکه‌سازی فناورانه

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از تلاش‌ها و گام‌های استواری گفت که در حال سوق دادن این واحد به سمت یکی از موفق‌ترین واحدها در تعریف و اجرای اکوسیستم گیاهان دارویی، تقویت اقتصاد دانش‌بنیان و شبکه‌سازی فناورانه در سطح منطقه است.

ادامه مطلب
/جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/

ضرورت برخورداری جهاددانشگاهی از منابع مالی پایدار

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد پای جهاددانشگاهی در موفقیت‌های کشور مشهود است، گفت: این نهاد ثابت کرده ظرفیت تبدیل علم به ثروت را دارد و امروز تاثیرگذاری آن در زندگی مردم به خوبی می‌بینیم.

ادامه مطلب
در یک واحد فناور مستقر جهاددانشگاهی در حال انجام است

تولید داروهای پوستی با گیاهان دارویی بومی استان ایلام

مدیر یک واحد فناور مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واحد ایلام گفت: استفاده از گیاهان دارویی بومی در ترکیب داروها علاوه بر تاثیرگذاری ماندگار، هزینه‌ی کمتری هم در قیمت تمام شده محصول دارد.

ادامه مطلب

تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از برگزاری موفق آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با بیان اینکه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری آزمون‌ نهضت سوادآموزی به خوبی رعایت شده است، از مدیریت و مجموعه جهاد دانشگاهی استان ایلام قدردانی کرد.

ادامه مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان:

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در ایلام برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری آزمون استخدامیِ آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی در استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

ادامه مطلب