تاپ خبر - آرشیو

ویژه نامه پایان سال ماهنامه پیام جهاد منتشر شد/ روایت توسعه همکاری‌های بین المللی جهاددانشگاهی در شماره ۱۸۵

ویژه نامه پایان سال ماهنامه پیام جهاد منتشر شد/ روایت توسعه همکاری‌های بین المللی جهاددانشگاهی در شماره ۱۸۵

ویژه‌نامه پایان سال ماهنامه «پیام جهاد» ( شماره ۱۸۵) با روایت اخبار رویدادها و جدید ترین دستاورهای محققان جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف منتشر شد.

ادامه مطلب
در دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی استان با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام عنوان شد:

تاکید بر هم افزایی در جهت تبدیل ظرفیت‌های گیاهان دارویی به ثروت در استان

در دیدار مدیرکل جهاد کشاورزی استان با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام بر هم‌افزایی فی ما بین در جهت استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گیاهان دارویی گرمسیری برای تبدیل به ثروت در منطقه تاکید شد.

ادامه مطلب
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام عنوان کرد:

جهاددانشگاهی نهادی فرابخشی است/ جهاددانشگاهی شریک اجتماعی ما در ایجاد شغل است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام گفت: این مجموعه‌ی جوان و چابک، مکمل صنعت و دانشگاه است و به خوبی نشان داده هر جایی و مسئله‌ای ورود کرده است توانسته منشا توفیق باشد.

ادامه مطلب

همکاری ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان الگویی موفق در هم‌افزایی است

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام عنوان شد: همکاری و هم‌افزایی ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان یک الگوی موفق و قابل قبول است.

ادامه مطلب

تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری‌‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی ایلام منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری‌‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی ایلام در راستای راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام منعقد شد.

ادامه مطلب