همکاری ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان الگویی موفق در هم‌افزایی است

۱۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۷ کد : ۴۲۰۲۳ عمومی تاپ خبر
در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام عنوان شد: همکاری و هم‌افزایی ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان یک الگوی موفق و قابل قبول است.
همکاری ورزش و جوانان و جهاددانشگاهی استان الگویی موفق در هم‌افزایی است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام؛ «سیدغلامرضا حسینی» در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، اظهار کرد: همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های ورزش و جوانان در ایجاد مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان، نمونه‌ و الگویی کامل برای دیگر استان‌ها است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی ایلام برای راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام، اظهار کرد: هدف اصلی راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام بسترسازی توسعه کسب و کارهای نو و فراهم کردن زمینه‌های توسعه کاربرد و تجاری‌سازی محصولات نوآورانه است.

حسینی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این خانه در استان زمینه‌ی به ثمر نشستن ایده‌های جوانان خلاق فراهم شود.

دکتر «مظفر علیشائی» در این دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه همکاری چند سال اخیر جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان استان در مرکز نوآوری و شکوفایی به خدمتی ماندگار و موثر برای جوانان دارای ایده و خلاق تبدیل شده است.

علیشائی با تقدیر از همکاری‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای جهاددانشگاهی استان گفت: مشارکت جهاد دانشگاهی برای انجام کارهای ماندگار به الگویی کاملا موفق تبدیل شده است که امیدواریم شاهد تداوم آن باشیم.

کلید واژه ها: دیدار رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام


نظر شما :