عمومی - آرشیو

تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «کریمی‌تبار» را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، پیام «سیدغلامرضا حسینی» به این شرح است : انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام که از چهره‌های مبرز حوزوی و دانشگاهی و از یادگاران دوران دفاع مقدس هستید نویدبخش تدوام همدلی و همراهی برای توسعه‌ی استان است . موفقیت روزافزونتان را در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌اللّه تعالی‌فرجه‌الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم . ضمنا از زحمات و تلاش‌های ارزشمند حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌آقا لطفی در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در استان قدردانی به عمل می‌آید.

ادامه مطلب

اختتامیه‌ی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران برگزار شد/ تیم «باور» از دانشگاه ایلام به مسابقات منطقه‌ای راه یافت

اختتامیه‌ی مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در جهاددانشگاهی ایلام برگزار شد. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام در این مسابقات که به مدت دو روز و با حضور ۸ تیم برگزار شد، تیم «باور» از دانشگاه ایلام و تیم «افق» از دانشگاه علوم پزشکی استان به فینال راه یافتند که پس از برگزاری مسابقه‌ی پایانی تیم باور به عنوان قهرمان به مسابابقات منطقه‌ای راه یافت. مرحله‌ی منطقه‌ای این مسابقات در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

ادامه مطلب