مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد:

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۵۴ کد : ۲۳۳۹۸ پژوهش و فناوری آموزشی تاپ خبر
مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از ظرفیت لازم برای ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی برخوردار است.
مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ظرفیت پذیرش دانشجوی عراقی را دارد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، دکتر «محمودرضا دلاور» پس از بازدید از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام ، با حضور در ایسنا، با تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در این مرکز، اظهار کرد: این مرکز پتانسیل‌های خوبی دارد و امیدواریم بتوانیم شاهد ارائه مجوز برای پذیرش دانشجوی عراقی در این مرکز باشیم.

وی با اشاره به ارائه رشته‌های پرطرفداری مانند «تعمیر تجهیزات پزشکی» در این مرکز، تصریح کرد: برای تداوم پذیرش دانشجو در این رشته در حال رایزنی و تعامل با وزارت بهداشت هستیم تا با هماهنگی لازم  مجوز لازم را برای این رشته بگیریم.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: معاونت  آموزشی دانشگاه در حال رایزنی برای تقویت این رشته به عنوان خدمات ثانویه و در قالب خدماتی که وزارت بهداشت ارائه نمی‌کند، است و امیدواریم بتوانیم در این رشته‌ها پذیرش داشته باشیم و بتوانیم مهارت  خدماتی مانند  تعمیر و ساخت تجهیزات پزشکی را ارائه کنیم.

دلاور تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام پتانسیل‌های لازم  را برای پذیرش دانشجوی خارجی و توسعه رشته‌های موجود را دارد.

مدیرکل هماهنگی‌های علمی و آموزشی بین‌المللی دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به مرز مشترک طولانی و قرابت فرهنگی استان ایلام با کشور عراق، گقت: با توجه به شرایط کرونایی امروز دوره های مجازی کوتاه مدت تبلیغ بسیار خوبی برای دوره‌های مقطع دار و حضوری در مراحل بعدی برای جذب دانشجوی داخلی و خارجی است و باید روی عراق به عنوان یک کشور روبه رشد تمرکز داشته باشیم.

دلاور تاکید کرد: هم وزارت علوم عراق و هم دانشگاه‌های این کشور و هم دانشجویان عراقی و اقلیم کردستان عراق تعامل خوبی با دانشگاه‌های ما دارند که می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام بین الملل


( ۱ )

نظر شما :