رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام:

ارتباط فناورانه بین مجموعه‌های مختلف راه رونق کسب و کار است

۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲ کد : ۱۳۶۹۱ اخبار پژوهش و فناوری عمومی تاپ خبر
رئیس جهاددانشگاهی ایلام گفت: ارتباط فناورانه و خلاقانه بین مجموعه‌های مختلف علمی و صنفی بسیاری از مشکلات موجود را در زمینه اشتغال و کسب و کار حل می‌کند.
ارتباط فناورانه بین مجموعه‌های مختلف راه رونق کسب و کار است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام،«سیدغلامرضا حسینی» در دیدار با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ایلام، اظهار کرد: ارتباط جهاددانشگاهی با مجموعه نظام مهندسی کشاورزی می‌تواند ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ی استان را در زمینه کشاورزی بالفعل کند.

وی با بیان اینکه امروز دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های کشاورزی باید بتوانند با ارتباط فناورانه و خلاقانه با نهادهایی مانند جهاددانشگاهی علم و دانش خود را به جامعه منتقل کنند، گفت: برگزاری استارتاپ‌ها و رویدادها بهترین راه برای تحقق این امر مهم است.

رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام به زنجیره دانش کشاورزی در جهاددانشگاهی در قالب پژوهشکده‌های مانند پژوهشکده گیاهان دارویی ، تصریح کرد: جهاددانشگاهی آماده هرگونه  همکاری با نظام مهندسی کشاورزی است.

حسینی تاکید کرد: ارتباط فناورانه و خلاقانه بین مجموعه‌های مختلف علمی و صنفی بسیاری از مشکلات موجود را در زمینه اشتغال حل می‌کند.

مهندس «عزت‌الله اکبرزاده» نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد این همکاری‌ها به توانمندی مهندسان جوان و دانشجویان کشاورزی  بینجامد.


نظر شما :