پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶ کد : ۷۴۳۲۸ اخبار عمومی تاپ خبر
استاندار ایلام با صدور پیامی چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی را گرامی داشت و گفت: امید است با حمایت این نهاد اثربخش از شرکت‌‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌‌های علمی و اجرایی کشور، شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در جهت تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باشیم.
پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم مردادماه سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی است. این نهاد انقلابی به‌عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است. جهاد دانشگاهی، رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی، مومن و متخصص در تراز انقلاب اسلامی و همچنین توسعه فناوری در حوزه‌های مختلف (با توجه به مزیت استان در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و ...) از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

جهاد دانشگاهی از ابتدای تاسیس تا امروز عملکرد موفقی در کارنامه‌ی خود ثبت کرده و امروز شاهد پویایی و بالندگی بیش از پیش آن در همه‌ی ابعاد مختلف علمی و فرهنگی در محیط‌‌های آموزشی کشور هستیم.

از این رو جهاددانشگاهی می‌تواند در برقراری ارتباط مناسب با دیگر نهاد‌ها و نیز مطالعه و شناخت صحیح موضوعات مختلف، خدمات شایان و عظیمی با شناسایی درست ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی، در معرفی پتانسیل بی‌نظیر محصولات استراتژیک و علی‌الخصوص گیاهان دارویی استان و همچنین پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر تبدیل علم به ثروت به جامعه، ارائه‌ی خدمت مفید کند.

 در پایان فرارسیدن سال‌روز چهل و چهارمین سال‌روز تأسیس جهاددانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه‌ی دانشگاهی و مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه‌ی دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت مسئلت دارم.

امید است با حمایت این نهاد اثربخش از شرکت‌‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌‌های علمی و اجرایی کشور، شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در جهت تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باشیم.

 حسن بهرام‌نیا

استاندار ایلام


نظر شما :