هشتمین فراخوان جذب هسته‌های فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۹ کد : ۷۳۹۰۰ اخبار تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
هشتمین فراخوان جذب هسته‌های فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام با برنامه‌های متنوع حمایتی اعلام شد.
هشتمین فراخوان جذب هسته‌های فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، یونس میرزایی، رییس مرکز رشد این واحد با حضور در ایسنای ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اقتضای وضعیت اقتصادی کشور و مطابق سیاست‌های کلی نظام و همچنین کاهش منابع مالی حاصل از فروش منابع خام، لاجرم باید به سمت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ثروت مبتنی بر یافته‌های پژوهشی و ابداعات و اختراعات و به‌کارگیری نیروهای جوان، خلاق و نخبه حرکت کرد.

وی افزود: بر این اساس نقش نهادهای واسط یا اصطلاحاً توسعه‌ای که در فرایند اتصال مراکز علمی و پژوهشی با حوزه تولید و اقتصاد به عنوان حلقه واسط ایفای نقش می‌کنند حائز اهمیت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تشکیل همواره در کارهای نوآورانه و بدیع پیشگام بوده و بنای این نهاد بر حل مسایل زمین مانده و کمک در عرصه‌های مغفول بوده و به نوعی نقش خط‌شکن را بازی کرده است.

میرزایی گفت: مرکز رشد جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام به‌عنوان نخستین مرکز رشد استان ایلام پیشگام در عرصه توسعه فناوری و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی بوده و طی ۱۲ سال از زمان تأسیس ۲۰۰ واحد فناور را پذیرش کرده که از این تعداد بخش قابل توجهی موفق به ورود به کسب و کارهای فن‌آورانه شده‌اند.

رییس مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام ادامه داد: این مرکز با هدف کمک به جوانان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اعضای هیئت علمی و همچنین کسانی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند هشتمین فراخوان جذب هسته‌های فناور را اعلام کرد.

وی افزود: مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام با ارائه برنامه‌های متنوع حمایتی شامل انواع آموزش‌های مورد نیاز جهت مدیریت یک کسب و کار به صورت رایگان و حمایت های مالی لازم به منظور تثبیت کسب و کارهای نوپا فرصتی مناسب برای جوانان جویای کار فراهم کرده است.

اضافه می‌شود، متقاضیان استفاده از خدمات این مرکز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به نشانی ایلام، بلوار امام خمینی(ره)، روبروی کتابخانه عمومی آیت‌اله حیدری، نرسیده به میدان شهدا، مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی ایلام مراجعه کنند و یا با شماره 09182425948 تماس حاصل نمایند.


( ۱ )

نظر شما :