اینفوگرافیک معرفی دستاوردهای پژوهشی،آموزشی،فرهنگی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی ایلام (۱۴۰۳-۱۴۰۲)

۳۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۱ کد : ۷۳۵۱۸ اخبار عمومی تاپ خبر
جهاد دانشگاهی ایلام در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۲ به همت جمعی از نیروهای متخصص و متعهد دانشگاهی فعالیت خود را آغاز کرد؛ هدف از راه‌اندازی این واحد کمک به توسعه استان با استفاده از ظرفیت ملی جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی با خصلت انقلابی و ارزش‌مدار است.
اینفوگرافیک معرفی دستاوردهای پژوهشی،آموزشی،فرهنگی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی ایلام (۱۴۰۳-۱۴۰۲)

جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در اردیبهشت ماه سال 1382 با جمعی از نیروهای متخصص و متعهد دانشگاهی فعالیت خود را در بخش های فرهنگی، آموزشی، پژوهش، اشتغال و کارآفرینی آغاز کرد. هدف این مرکز کمک به توسعه استان و محرومیت‌زدایی از آن با توجه به ظرفیت های موجود و همچنین فعالیت در حوزه‌هایی است که بخش خصوصی امکان ورود ندارد.

این مرکز توانمندی های فراوانی در حوزه های مختلف از جمله حوزه آموزش تخصصی که شامل دور‌ه‌های آموزش کوتاه مدت، دانشگاه علمی کاربردی و همچنین آموزش‌های کارکنان دولت، حوزه پژوهش که خود به بخش‌های مختلفی از قبیل گیاهان دارویی در سه بخش تحقیقات، توسعه کشت، فرآوری و بازاریابی و نیز طرح های پژوهشی کارفرمایی در حوزه استانی و ملی را دارد. همچنین این مرکز با دارا بودن مرکز رشد گیاهان دارویی خدمات ارزنده‌ای به کارآفرینان دانش بنیان بخش گیاهان دارویی استان و سایر حوزه‌ها ارائه کرده است.

معرفی دستاورد‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان (سال 1402 تا 1403)

 

حوزه پژوهش و فناوری:

 

 

حوزه آموزش و کارآفرینی:

 

 

 

حوزه فرهنگی:

 

 

حوزه تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان: