آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام ویژه تابستان ۱۴۰۳

۱۰ تیر ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱ کد : ۷۳۰۹۶ اخبار آموزشی
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام ویژه گروه‌های مختلف سنی برای ترم تابستان ۱۴۰۳ آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام ویژه تابستان ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، زینب فرهادبیگی مدیر مراکز آموزشی کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی استان ایلام گفت: مراکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام با بیش از دو دهه سابقه در برگزاری دوره‌های آموزشی در گروه‌های مختلف از جمله زبان‌های خارجی، پزشکی، فنی مهندسی، رایانه و... به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزشی استان با بهره‌گیری از اساتید مجرب خدمات ارزنده‌ای به هم‌استانی‌های گرامی ارائه نموده است.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مختلف در مراکز آموزش کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی ایلام، افزود: شروع ترم تابستان 1403 از 9 تیرماه آغاز شده و ثبت‌نام در دوره‌های مختلف آموزشی ادامه دارد.

فرهادبیگی با بیان اینکه دوره‌های حوزه پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی از کاربردی‌ترین کلاس‌های آموزشی در این واحد هستند، گفت: علاقه‌مندان برای یادگیری مهارت‌های لازم در زمینه‌های مرتبط با پزشکی و سلامت می‌توانند به سامانه معاونت آموزش جهاد دانشگاهی ایلام به نشانی  https://jdrouyesh.ir/rooyesh/ مراجعه نموده و فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۰ با شماره‌های زیر ارتباط برقرار نمایند.

گروه پزشکی: ۰۹۱۸۷۶۴۵۴۹۹ 

گروه‌های تخصصی و عمومی: ۰۸۴۳۲۲۴۳۵۶۲ - ۰۹۱۸۲۲۹۴۴۶۰ 

مرکز شماره ۱: ایلام، بلوار امام خمینی (ره) ،نرسیده به میدان شهدا،روبروی کتابخانه آیت اله حیدری

، مرکز تخصصی کوتاه مدت شماره یک 

مرکز شماره ۲: ایلام، بلوار دانشجو، بعد از میدان مخابرات، مرکز تخصصی کوتاه‌مدت شماره دو


( ۳ )

نظر شما :