آغاز دوره آموزشی توسعه حرفه‌ای مدرسان زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی ایلام

۰۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۹ کد : ۷۳۰۴۲ اخبار آموزشی
به منظور توسعه حرفه‌ای مدرسان زبان انگلیسی، اولین دوره آموزشی “CPD” توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام در این استان برگزار شد.
آغاز دوره آموزشی توسعه حرفه‌ای مدرسان زبان انگلیسی در جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط‌عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، اولین دوره آموزشی توسعه حرفه‌ای مدرسان زبان انگلیسی Continuing Professional Development به همت معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد ایلام از روز جمعه ۸ تیرماه با حضور اساتید مجرب در این حوزه آغاز شده است.

دوره آموزشی توسعه حرفه‌ای مدرسان زبان انگلیسی با هدف ارتقای کیفیت تدریس زبان در سطح استان ایلام برگزار می‌شود و در این دوره مدرسان با بهترین شیوه‌ها، فنون و روش‌های نوین آموزشی زبان آشنا می‌شوند.

در این دوره آموزشی که به مدت ۳۲ ساعت و توسط ۸ نفر از اساتید برتر استان تدریس می‌شود، مدرسان زبان، روش‌های مختلف آموزش، تکنیک‌های ارتقای مهارت‌های زبانی، توسعه مهارت‌های ارتباطی و مدیریت کلاس درس را در سطح حرفه‌ای فرا می‌گیرند.

اضافه می‌شود، در این دوره آموزشی اساتید مطرح با به اشتراک گذاشتن تجارب و مثال‌های عملی، مدرسان را در تدریس بهتر و مؤثر‌تر به فراگیران زبان در سطوح مختلف هدایت می‌کنند تا بتوانند بهترین روش‌ها را در تدریس زبان ارائه دهند.


( ۲ )

نظر شما :