دورهمی پایانی سال ۱۴۰۲ اعضای جهاد دانشگاهی ایلام

۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۰ کد : ۶۹۶۸۴ اخبار عمومی تاپ خبر
اعضای جهاد دانشگاهی ایلام در آستانه فرارسیدن عید نوروز دور هم جمع شدند.
دورهمی پایانی سال ۱۴۰۲ اعضای جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام،  

در نخستین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه فرارسیدن عید نوروز، اعضای جهاد دانشگاهی ایلام در مراسم دورهمی پایانی سال ۱۴۰۲ گرد هم آمدند تا ضمن تبریک این ایام به یکدیگر، سالی پر از موفقیت و سرشار از لحظات خوش را برای هم آرزو کنند.

 در این مراسم که با حضور پرشور اعضا همراه بود، فرصتی فراهم آمد تا بازخوردهای سازنده‌ای در خصوص فعالیت‌های سال گذشته ارائه شود و برنامه‌ریزی‌هایی برای سال پیش‌رو صورت گیرد.

با توجه به اهمیت تعامل و هم‌افزایی در میان اعضا، این دورهمی فرصتی بود تا با اشتراک‌گذاری تجربیات و دیدگاه‌ها، زمینه‌های جدیدی برای پیشرفت و توسعه فراهم آید. اعضا با بیان خاطرات و تجربیات خود، نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را مورد بررسی قرار دادند و پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد در سال جدید ارائه دادند.

روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام از تمامی اعضا برای مشارکت فعال و سازنده‌شان در این مراسم تشکر می‌کند و امیدوار است که سال ۱۴۰۳ سالی پربار و مملو از دستاوردهای بزرگ برای جهاد دانشگاهی و همه اعضای آن باشد. 

در پایان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، امیدواریم که سال نو برای همه مردم ایران اسلامی سالی سرشار از شادی و موفقیت باشد.


نظر شما :