رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در ایلام برگزار می‌شود

سرپرست مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام از برگزاری رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در این استان خبر داد.
رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در ایلام برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، یونس میرزایی، سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی ایلام در حاشیه نشست هماهنگی و هم‌اندیشی در خصوص برگزاری رویداد ملی استارتاپی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی در استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این نشست که با حضور دستگاه‌های تخصصی در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد مباحثی مانند تعیین نوع رویداد و محورهای آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: این نشست با هدف تعیین محورهای رویداد مذکور بر اساس مسائل و چالش‌های موجود در حوزه کشاورزی و گیاهان دارویی برگزار شد و هر یک از دستگاه‌های تخصصی، نیازمندی‌های بخش کشاورزی از دیدگاه دستگاه خود اعلام کردند و در معرض نقد و تبادل نظر با سایر کارشناسان قرار دادند.

سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی ایلام، افزود: بر اساس جمع‌بندی نهایی این نشست مقرر شد، رویداد مذکور طی اسفندماه سال جاری برگزار و در خصوص تعیین محورها و نوع رویداد جلسات کارشناسی در بازه زمانی هفت روزه برگزار شود.


نظر شما :