برگزاری نشست ارزیابی طرح‌های فناورانه مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام

۲۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۳ کد : ۶۷۵۰۲ اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
نشست ارزیابی طرح‌ها و ایده‌های واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با حضور ارزیابان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
برگزاری نشست ارزیابی طرح‌های فناورانه مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، یونس میرزایی، مسئول مرکز رشد واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی ایلام در حاشیه این نشست که امروز ۲۰ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد که با حضور مسئول توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در مناطق محروم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیئت همراه برگزار شد، سه تیم از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی ایلام طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دادند.

وی گفت: در این نشست که با ابراز رضایت ارزیابان همراه بود مقرر شد تیم‌ها طرح‌های نهایی خود را تدوین و به این معاونت ارسال کنند تا برای بررسی بیشتر جهت حمایت و اخذ تسهیلات تصمیم‌گیری شود.

مسئول مرکز رشد واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی ایلام افزود: این مرکز یا همکاری سایر نهادهای مرتبط که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله آنها است این آمادگی را دارد از  دانشجویان و فارغ ‌التحصیلان دانشگاهی خلاق و نوآور که طرح و ایده نو با توجیه اقتصادی دارند حمایت کند.


نظر شما :