در گفت‌وگو با رییس جهاد دانشگاهی ایلام بیان شد؛

از محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه تا بزرگداشت ایام عروج سرداران مقاومت در جبهه نبرد و دانش

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۵ کد : ۶۷۰۳۰ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی ایلام ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، فرا رسیدن ایام آسمانی شدن سرداران مقاومت در جبهه نبرد و دانش را گرامی‌ داشت.
از محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه تا بزرگداشت ایام عروج سرداران مقاومت در جبهه نبرد و دانش

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکتر محمد پاکزاد، رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام در گفت‌وگویی با محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر اسرائیل در قتل و عام کودکان، زنان و غیر نظامیان، اظهار کرد: مردم غزه در عمل نشان دادند ایمان به خدا و روحیه ایثار و مجاهدت توأم با صبر و مقاومت تنها راه شکست رژِیم منحوس صهیونیستی است و تداوم این رویه به طور یقین پیروزی را به ارمغان خواهد آورد.  

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، گفت: دشمنان زبون انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا برای جبران شکست‌های خود در میدان، ناجوانمردانه دست به ترور شخصیت‌های برجسته این سرزمین می‌زنند تا از سرعت اضمحلال خود بکاهند اما این درک را ندارند، خون پاک این شهیدان، جریان رو به رشد مقاومت را قدرتمندتر از گذشته کرده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام افزود: در آستانه 13 دی، سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، دشمنان انسانیت با ترور شهید سید رضی موسوی یک بار دیگر نشان دادند هنوز درسی از اشتباهات خود نگرفته‌اند و نمی‌دانند فرزندان ملت ایران در دفاع از مظلومان جهان، مقاوم در برابر استکبار ایستاده‌اند و با الگوگیری از شهدا در عرصه‌های مختلف ادامه‌دهنده راه آنها هستند.  

دکتر پاکزاد در ادامه تصریح کرد: عرصه علمی و پژوهشی نیز یکی از میدان‌های ایستادگی در مقابل استکبار و دوری از وابستگی است و ترور شهید فخری‌زاده و سایر دانشمندان ایران اسلامی از سوی دشمن صهیونیستی نشان داد که آنها اهمیت این مسئله را به خوبی می‌دانند و این تلاش را دارند که در این عرصه نیز جلوی پیشرفت‌های چشمگیر ما را بگیرند.

وی در پایان تلاش، جدیت و اخلاص در همه عرصه‌ها با نیت خدمت به مردم برای رضایت پرودگار را حرکتی پر برکت عنوان کرد و گفت: زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی یکی از الگوهای تلاش جهادی در عرصه علم و فناوری است که خالصانه برای اعتلای نام ایران اسلامی در جهان مجاهدت کرد؛ چه زیباست تلاقی ایام آسمانی شدن سرداران مقاومت و جهاد در جبهه نبرد و جبهه دانش در نیمه دی‌ماه؛ یاد و نامشان گرامی باد.

 

text to speech icon

نظر شما :