حضور جهاد دانشگاهی ایلام در نمایشگاه هفته پژوهش استان

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۱ کد : ۶۵۵۶۷ اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در نمایشگاه هفته پژوهش استان گوشه‌هایی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های این نهاد را معرفی کرد.
حضور جهاد دانشگاهی ایلام در نمایشگاه هفته پژوهش استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، عبدالرضا محمدی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ایلام امروز ۱۲ آذرماه با حضور مسئولان استانی، روسا و معاونان پژوهشی دانشگاه‌های استان در محل مجتمع فناوری دانشگاه ایلام شروع به کار کرد.

وی گفت: طرح‌های پژوهشی و محصولات فناورانه ارائه شده در این دوره از نمایشگاه از سوی جهاد دانشگاهی ایلام در حوزه مرکز خدمات تخصصی گیاهان دارویی، بانک خون بند ناف و واحدهای فناور مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام است که در این نمایشگاه اقدام به معرفی دستاوردهای پژوهشی این معاونت شده است.

محمدی اضافه کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای یک ساله پژوهشی سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌های استان ایلام در قالب محصولات فناورانه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و غرفه جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام می‌توانند از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه ساعت ۹ تا ۱۵ به دانشگاه ایلام مراجعه نمایند.


( ۱ )

نظر شما :