سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

از فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای ارتقای سلامت در استان استقبال می‌کنیم

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۸ کد : ۶۵۰۷۵ اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای ارتقاء سلامت در استان استقبال می‌کنیم چون هم‌افزایی بین مجموعه‌ها به تسهیل در زندگی مردم و مرتفع شدن مسائل می‌انجامد.
از فعالیت‌های جهاددانشگاهی برای ارتقای سلامت در استان استقبال می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد ایلام، دکتر هدایت حیدری‌زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مولدهای موفق و اثرگذار انقلاب اسلامی است که به عنوان بازوی توانمند دانشگاه‌ها بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور بعد از انقلاب اسلامی، گفت: به برکت تلاش‌ها و مجاهدت‌های دلسوزان نظام در این زمینه شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی بوده‌ایم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های پزشکی، گفت: از فعالیت این نهاد در استان در این عرصه استقبال می‌کنیم چون هم‌افزایی بین مجموعه‌ها به تسهیل در زندگی مردم و مرتفع شدن مسائل می‌انجامد.

دکتر محمد پاکزاد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مصمم است تا با هم‌افزایی با دانشگاه علوم پزشکی بتواند فعالیت‌های شبکه علمی و پزشکی این نهاد را در سطح ملی در خدمت سلامت و رفاه مردم استان قرار دهد.

وی از برنامه‌ریزی این واحد برای ایجاد مرکز تشخیص سرطان پستان و مرکز درمان ناباروری خبر داد و ابراز امیدواری کرد هم‌افزایی دو مجموعه بتواند به ارتقای سلامت مردم بینجامد.


نظر شما :