حضور رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در برنامه تلویزیونی سیب

۲۹ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۲ کد : ۶۵۰۴۹ اخبار پژوهش و فناوری تاپ خبر
این هفته برنامه تلویزیونی "سیب" شبکه استانی ایلام با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام با موضوع سلول‌های بنیادی و اهمیت ذخیره‌سازی خون بند ناف به روی آنتن رفت.
حضور رئیس جهاد دانشگاهی ایلام در برنامه تلویزیونی سیب

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، دکتر محمد پاکزاد، رئیس این واحد سازمانی امروز، 29 آبان با حضور در استودیو برنامه زنده تلویزیونی "سیب" شبکه استانی ایلام که روزهای دوشنبه هر هفته در حوزه سلامت تهیه و پخش می‌شود ضمن تشریح اهمیت ذخیره‌سازی خون بند ناف در بدو تولد به توانمندی‌ها و پیشرفت‌های متخصصان و دانشمندان کشورمان در این زمینه به‌ویژه پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بانک خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی در سال 1384 با هدف ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بند ناف راه‌اندازی شد، گفت: نمایندگی خون بند ناف جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده و هم‌اکنون آماده خدمات رسانی به هم‌استانی‌های عزیز ایلامی است.

بر اساس این گزارش، در این برنامه رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام به سوالات مخاطبان در خصوص سلول‌های بنیادی، ذخیره‌سازی خون بند ناف فرزندان در بدو تولد و چگونگی ارائه خدمات مشاوره‌ای و تخصصی در این زمینه در استان پاسخ داد.

اضافه می‌شود، نمایندگی بانک خون بندناف در ایلام به نشانی میدان ۲۲ بهمن - بلوار سیدالشهدا (ع) - کوچه کاج - ساختمان پزشکان آریا - مرکز مامایی یاس با شماره‌تلفن‌های ۰۸۴۳۳۳۶۳۰۹۰ و ۰۹۳۰۱۳۵۷۶۳۷ آماده پاسخگویی به سؤالات و ثبت‌نام خانواده‌ها برای پس‌اندازکردن سلامت فرزندان آن‌ها است.

 لینک تماشای این برنامه: https://telewebion.com/episode/0x9c97263 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


نظر شما :