توسعه همکاری‌های جهاد دانشگاهی ایلام و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۴۷۸۲ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست رؤسای جهاد دانشگاهی واحد ایلام و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید شد.
توسعه همکاری‌های جهاد دانشگاهی ایلام و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکترمحمد پاکزاد، رییس جهاد دانشگاهی ایلام در این نشست ضمن معرفی توانمدی‌های و ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در سطح ملی و استانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با شناسایی مسائل و نیازهای مهم جامعه در حوزه‌های مختلف در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با همه توان و ظرفیت‌های موجود یاری‌رسان آنها است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و همکاری‌های جهاد دانشگاهی واحد ایلام و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان، گفت: ارتباط و تعامل با مراکز دانشگاهی همواره سرمنشأ فعالیت‌های ارزشمندی بوده است و جهاد دانشگاهی ایلام آماده توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان است.

محمد نظری، رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان ایلام نیز در این نشست با بیان نیازمندی‌های این دانشگاه در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: با توجه به ساختار متنوع و منعطف جهاد دانشگاهی این نهاد می‌تواند در بسیاری از مسائل راه‌گشای دانشجویان این دانشگاه به‌ویژه درزمینه اشتغال وکارآفرینی باشد.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در محیط دانشگاه، گفت: جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی دارد و ما از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی سازمان دانشجویان این نهاد استقبال می‌کنیم و آماده همکاری هستیم.

اضافه می‌شود، در پایان این نشست مقرر شد به منظور توسعه همکاری‌های بین جهاد دانشگاهی ایلام و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان تفاهم‌نامه‌ای تهیه و تدوین شود.


( ۱ )

نظر شما :