برگزاری مراسم تکریم رییس پیشین و معارفه رییس جدید جهاددانشگاهی ایلام/ تاکید بر تقویت نقش آفرینی اعضای این واحد

۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۴ کد : ۶۳۶۴۲ اخبار عمومی
دکتر محمد پاکزاد در مراسمی با حضور رییس جهاددانشگاهی به عنوان رییس جدید واحد استان ایلام معارفه شد.
برگزاری مراسم تکریم رییس پیشین و معارفه رییس جدید جهاددانشگاهی ایلام/ تاکید بر تقویت نقش آفرینی اعضای این واحد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، در سفر دکتر حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه به استان ایلام، مراسم تکریم مهندس سید غلامرضا حسینی رییس پیشین جهاددانشگاهی ایلام و معارفه دکتر محمد پاکزاد، رییس جدید این واحد برگزار شد.

رییس جهاددانشگاهی در این مراسم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر مقاومت همه‌ی دنیا را متحیر کرد و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی شکست این رژیم را نزدیک کرده است و امیدواریم ملت ایران در معیت رهبری نماز را در قدس عزیز اقامه کنند.

دکتر مسلمی نائینی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات سیدغلامرضا حسینی، رئیس سابق واحد استان ایلام، حکم ریاست این واحد را به دکتر «محمد پاکزاد» اعطا و تاکید کرد: دکتر پاکزاد تجربه بسیار گران سنگی را در پژوهشگاه رویان دارند و امیدواریم در استان ایلام منشاء کارهای بزرگ باشند.

در حکم ریاست دکتر محمد پاکزاد که پیش از این سرپرست واحد ایلام بود، آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های،معنوی مادی و سرمایه های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای آن واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال در تمامی شئونات زندگی موفق و مؤی باشید.

گفتنی است در ادامه این مراسم نشست صمیمانه و هم‌اندیشی دکتر مسلمی نائینی با اعضای جهاددانشگاهی استان ایلام برگزار شد. 

رییس جهاددانشگاهی ضمن شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادهای اعضای این واحد گفت: در جهاددانشگاهی واحد ایلام کارهای بسیار خوبی انجام شده است. 

وی گفت: در دیدارهایی که در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام و رئیس دانشگاه ایلام داشتم همه‌ی این عزیزان زحمات جهادگران استان را می‌بینند و برای این تلاش‌ها ارزش قائل هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی در این نشست با اشاره به اهمیت منابع انسانی در موفقیت هر سازمانی گفت: سرمایه اصلی جهاددانشگاهی منابع انسانی آن هستند و تلاش می کنیم، ضمن آشنایی با نظرات جهاد گران، از این دیدگاه ها برای توسعه فعالیت های این نهاد بهره مند شویم.


نظر شما :