جهاددانشگاهی پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۵ کد : ۶۰۷۸۱ اخبار عمومی تاپ خبر
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی نهادی الهام‌بخش و پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ با تعامل سازنده در عرصه ملی و بین‌المللی بوده است که در سایه ایمان، تلاش، اعتقاد و التزام به آرمان‌ها و ارزش‌ها، توانسته است بسیاری از فرصت‌ها را ایجاد و بسیاری از تهدیدها را خنثی کند.
جهاددانشگاهی پیشگام در توسعه علم، فناوری و فرهنگ است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر هاشمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی استان ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی با هویت اسلامی و تولدیافته از بطن انقلاب اسلامی است که تا کنون بحمدالله در عرصه‌های گوناگون تأثیرگذار و نقش‌آفرینی آن در کشور ماندگار بوده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی علاوه‌ بر پیگیری طرح‌های تحقیقاتی، ارائه خدمات علمی و فنی، حمایت، تشویق و جذب دانشجویان و پژوهشگران جوان و مستعد، گام‌های مؤثری در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و در راستای جهاد تبیین، روشنگری، روحیه مطالبه‌گری، بصیرت‌افزایی، ایجاد فضای گفتگو و مناظره در محیط‌های دانشگاهی و بین دانشجویان برداشته است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هاشمی گفت: با توجه به حضور مجموعه متعهد، خلاق، پرتلاش، خودباور و مسئولیت‌پذیر در جهاددانشگاهی، امید است شاهد موفقیت‌های بی‌بدیل آن در عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باشیم.


نظر شما :