رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:

جهاد دانشگاهی نهادی مؤثر در توسعه و پیشرفت کشور است

جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۶ کد : ۶۰۷۷۴ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در پیامی با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی مؤثر در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های علمی و فرهنگی بوده است.
جهاد دانشگاهی نهادی مؤثر در توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد ایلام، متن پیام حجت الاسلام علی چراغی پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به این شرح است : 

جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی مؤثر در توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های علمی و فرهنگی و مولود ارزشمند انقلاب اسلامی در طول سال‌های سپری شده از حیات خود منشا خدمات مهم و ماندگاری بوده است. 

دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی در جامعه نشان از تعهد و توان بالای این نهاد در توسعه دانش بنیان کشور دارد که تحسین برانگیز است.

مراجعه به سخنان و رهنمود‌های رهبر انقلاب در رابطه با جهاددانشگاهی می‌تواند معرف این نهاد انقلابی باشد که می‌فرمایند : جهاد دانشگاهی، نهادی مهم است، زیرا هم با دانشگاه به‌ عنوان سنگر علم و مرکز پیشرفت علمی کشور مرتبط است و هم دارای تلاش جهادی است و در مقابل موانع و مزاحمت‌ها از حرکت نمی‌ایستد.»

بی تردید این نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی از جایگاه ارزنده ای برخوردار بوده که این‌گونه مورد توجه رهبر انقلاب قرار دارد.

اینجانب فرا رسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی را به همه خدمتگزاران این نهاد انقلابی تبریک عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه خداوند سبحان خواهانم. 

 

علی چراغی پور 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام

 


نظر شما :