توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی ایلام و فنی‌وحرفه‌ای استان

۰۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۳ کد : ۶۰۳۳۴ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست روسای جهاددانشگاهی واحد ایلام و فنی و حرفه‌ای استان بر توسعه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه تأکید شد.
توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی ایلام و فنی‌وحرفه‌ای استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد ایلام، دکتر مجید ولی‌زاده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این نشست اظهار کرد: جهاد دانشگاهی و آموزش فنی و حرفه‌ای در عرصه توسعه مهارت‌آموزی و اشتغال در کنار هم  مکمل یک‌دیگر هستند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های این دو مجموعه می‌توان زنجیره مهارت‌آموزی تا اشتغال را تکمیل کرد.

وی با بیان اینکه این اداره کل از توسعه همکاری‌های دوجانبه با جهاد دانشگاهی واحد ایلام استقبال می‌کند، گفت: با تدوین یک نقشه راه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی واحد ایلام نظیر خانه خلاق و نوآوری و مرکز رشد و همچنین جامعه هدف و امکانات موجود در آموزش فنی و حرفه‌ای استان می‌توان برای رسیدن به اهداف مشترک مؤثرتر عمل کرد.

ولی‌زاده به برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر این دو مجموعه برای رسیدن به یک زبان مشترک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های دوجانبه و تسهیل همکاری‌ها تأکید کرد و افزود: با انعقاد یک تفاهم‌نامه و تشریح امکانات، ظرفیت‌ها و خدمات جهاد دانشگاهی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان و آشنایی با وظایف و نحوه همکاری‌ها و استفاده از منابع موجود؛ می‌‌شود در راستای توسعه همکاری‌ها و تعاملات و رسیدن به یک زبان مشترک که قابلیت اجرایی دارد و به صورت مرحله به مرحله با هدف‌گذاری مشخص بهتر و آسان‌تر گام برداریم.

دکتر محمد پاکزاد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این نشست با تشریح گزارشی از فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این نهاد، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آمادگی دارد با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایلام همکاری کند.

وی مراکز نوآوری و رشد، پارک‌های علم و فناوری، پزوهشگاه‌ها و سایر مراکز ارایه خدمات تخصصی را از جمله ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در کشور معرفی کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد یاری‌رسان در همکاری با دیگر سازمان‌ها است و آماده ارایه  خدمات در حوزه‌های مختلف با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استانی و ملی است.

اضافه می‌شود، در پایان این نشست مقرر شد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای زمینه توسعه همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه بین جهاد دانشگاهی ایلام و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فراهم شود.


نظر شما :