دیدار رییس جهاد دانشگاهی ایلام و مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان

۲۲ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۴ کد : ۵۹۴۷۰ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست رییس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با مدیر کل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بر توسعه همکاری‌های این دو نهاد تأکید شد.
دیدار رییس جهاد دانشگاهی ایلام و مدیر کل سازمان اموال تملیکی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، دکتر محمد پاکزاد در این نشست با اشاره به توانمدی‌های جهاد دانشگاهی در سطح کشور، اظهار کرد: این نهاد ظرفیت‌های متنوعی در سطح ملی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دارد و با ارائه خدمات و تولید محصولات مبتنی بر دانش، نقش مؤثری در پیشرفت علمی کشور داشته است.

رییس جهاد دانشگاهی ایلام به مراکز پژوهشی شاخص این نهاد اشاره کرد و گفت: در مراکزی نظیر پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه سرطان معتمد و سایر مراکز علمی و تخصصی جهاد دانشگاهی، خدمات ارزشمندی ارائه می‌شود که می‌توان با انتقال دانش و فناوری به استان، زمینه رفع محرومیت و خدمات‌رسانی بهتر به مردم را فراهم ساخت و همچنین با توجه به هم‌مرزی با کشور عراق نقش مهمی در توسعه گردشگری سلامت ایفا کنیم.

نجم‌الدین موسی‌نژاد، مدیر کل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام بر توسعه روابط و همکاری‌های این دو نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :