آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۵ کد : ۵۸۳۳۶ اخبار آموزشی تاپ خبر آموزش علمی کاربردی
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از آغاز پذیرش دانشجو در ۱۳رشته‌ مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.
آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، شهریار رستمی در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های طراحی دوخت و تکنولوژی لباس، امداد سوانح، اورژانس اجتماعی، حقوق، عکاسی، نقاشی، تجهیزات پزشکی، نرم‌افزار ، روابط عمومی، گیاهان دارویی و کمک کارگردانی دانشجو می‌پذیرد.

وی رشته‌های مقطع کارشناسی را نیز  طراحی و تکنولوژی دوخت، حقوق، نقاشی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، گیاهان دارویی و گرافیک اعلام کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام زمان  ثبت‌نام در مقطع کارشناسی را ۲۸ خرداد تا ۴ تیر اعلام کرد و گفت:  زمان ثبت نام مقطع کاردانی نیز از  ۱۸ تیر آغاز خواهد شد و  تا ۲۵ این ماه ادامه خواهد داشت.

رستمی  با بیان اینکه رویکرد مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای این سیاست‌ها  برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، گفت: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه‌ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره‌های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام، دارا بودن مرکز نوآوری و شکوفائی و ورود آسان به بازار کار را از دیگر مزایای تحصیل در این مرکز عنوان و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره‌ تلفن‌های ۰۸۴۳۲۲۳۲۵۶۸ و  ۰۹۱۸۵۸۷۲۳۸۳ تماس بگیرند یا به آدرس ایلام، بلوار آیتالله تعمیرکاری، خیابان فدائیان اسلام، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مراجعه کنند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :