ابراز رضایت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از فعالیت مرکز اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی ایلام

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۴۷ کد : ۵۷۹۹۲ اخبار تجاری سازی فناوری و اشتغال
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام در جریان بازدید از دروه‌های آموزشی مرکز اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی ایلام از فعالیت‌های این مرکز ابراز رضایت کرد.
ابراز رضایت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از فعالیت مرکز اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، فریده الیاس‌پوریان، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام از روند برگزاری دوره آموزشی نخ ریسی، ویژه بانوان سرپرست خانوار و بدسرپرست محله کم‌برخوردار سبزی آباد شهر ایلام که با همکاری مرکز اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و مرکز امور زنان و خانواده استانداری ایلام برگزار شد بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک ضمن ابراز رضایت از اقدامات و آشنایی با توانمندی‌های مرکز در جریان فعالیت‌های صورت گرفته قرار گرفت.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ایلام در این بازدید دو ساعته، توانمندی و ظرفیت‌های آموزشی مرکز اشتغال و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد ایلام را مورد بررسی قرار داد و برای توسعه اشتغال زنان بی سرپرست و بد سرپرست توصیه های لازم را ارائه نمود.

اضافه می‌شود، در جریان این بازدید، متقاضیان مسائل و مشکلات خود را با مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ایلام در میان گذاشته و وی قول مساعد جهت رسیدگی و برطرف نمودن مسائل مطرح شده را داد.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :