جهاد دانشگاهی ایلام آماده خدمات‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح استان

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۶ کد : ۵۷۷۰۹ اخبار عمومی تاپ خبر
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان از آمادگی این نهاد برای خدمات‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح استان خبر داد.
جهاد دانشگاهی ایلام آماده خدمات‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در نشست با فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک انتصاب وی با اشاره به ظرفیت‌های این نهاد در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کشور با روحیه جهادی، شناسایی نیازها و ورود به عرصه‌های نو نظیر فعالیت‌های علمی در پژوهشگاه رویان کارهای بر زمین مانده را به سرانجام می‌رساند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، گفت: این نهاد آماده ارائه خدمات آموزشی به خانواده نیروهای مسلح استان با بهره‌گیری از اساتید مجرب در رشته‌های مختلف است و اعضای خانواده انتظامی استان می‌توانند با ارائه حکمت‌کارت برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی از تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام به ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای این نهاد اشاره و افزود: جهاد دانشگاهی ایلام با بهره‌مندی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا ظرفیت خوبی برای انتشار اخبار حوزه انتظامی و همچنین فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم دارد.

پاکزاد مرکز آزمون و مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی را از دیگر ظرفیت‌های این نهاد معرفی کرد و گفت: این نهاد آماده همکاری با فرماندهی انتظامی استان در عرصه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شبکه جهاد دانشگاهی در سطح کشور است.

وی در ادامه از فعالیت نیروهای مسلح استان به‌ویژه فرماندهی انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: امنیت، پیشنیاز رشد و توسعه است و ما آرامش امروز را مرهون فداکاری و جانفشانی نیروهای مسلح هستیم.

سردار جمال سلمانی، فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست از ظرفیت‌ها و خدمات جهاد دانشگاهی برای بهره‌مندی خانواده انتظامی استان استقبال و اظهار کرد: هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها با بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی استان برای استفاده کارکنان و خانواده آنها خواهد شد و به یاری خدا تعامل و همکاری‌های دو مجموعه بیشتر از گذشته توسعه می‌یابد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :