استاندار ایلام تأکید کرد:

بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی جهاد دانشگاهی در استان ایلام

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۵۶۶۴۶ اخبار عمومی تاپ خبر
استاندار ایلام در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام بر انتقال دانش، خدمات و ظرفیت‌های ملی این نهاد به این استان تأکید کرد.
بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی جهاد دانشگاهی در استان ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام با تأکید بر انتقال دانش، خدمات و ظرفیت‌های ملی این نهاد به استان اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌هایی که صورت گرفته و با تعامل و همکاری سازمان‌های مرتبط و جهاد دانشگاهی امیدواریم مردم استان در آینده از این خدمات بهره‌مند شوند.

 بهرام‌نیا بر تلاش بیشتر مسئولان در راستای ارتقاء سطح سلامت مردم استان برای خدمات‌رسانی بهتر تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی موضوع درمان ناباروری در استان تکمیل شود تا از رفت و آمد مردم به سایر استان‌ها برای درمان و صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری شود.

دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌های مجموعه استانداری ایلام با اراِیه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد، اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری، مرکز غربالگری زودهنگام سرطان پستان، تکمیل و راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد دام‌های سنگین و مرکز فرآوری گیاهان دارویی از جمله اولویت‌ها و طرح‌های کلان فناورانه این واحد می‌باشد که در دست پیگیری است.

 پاکزاد به ظرفیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی ایلام نظیر خبرگزاری دانشجویان ایران، خبرگزاری بین‌المللی قرآن و مرکز افکارسنجی اشاره و بیان کرد: جذب، سازمان‌دهی، توانمندسازی و جلب مشارکت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان از جمله اهداف این نهاد انقلابی است.

وی به موفقیت همکاران جهاد دانشگاهی واحد ایلام در کسب میزبانی مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی، اشاره کرد و افزود: این رویداد؛ ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت در استان ایلام برگزار می‌شود.

 سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در پایان بر آمادگی این نهاد برای همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استانی و ملی جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :