اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار توسط جهاد دانشگاهی ایلام

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۷ کد : ۵۶۶۲۳ اخبار تجاری سازی فناوری و اشتغال تاپ خبر
در راستای تفاهم‌نامه استانداری ایلام و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قرارداد توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و کارآفرین بین معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و جهاددانشگاهی ایلام منعقد شد.
اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار توسط جهاد دانشگاهی ایلام

فریده الیاس‌پوریان، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌های معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد ایلام طرح پیشنهادی این واحد به منظور توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین برای ۵۰ نفر از بانوان ایلامی‌ مورد موافقت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه قرارداد مربوط به اجرای این طرح منعقد شده است، گفت: در این طرح با همکاری و هماهنگی کارفرما رسته های شغلی مناسب برای ارائه خدمات توانمند‌سازی شغلی و اقتصادی به جامعه هدف زنان سرپرست خانوار و کارآفرین استان احصا شده و در قالب قراداد مذکور اجرا می‌شود.

الیاس‌پوریان با اشاره به اینکه دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام ناظر اجرای این طرح است، اضافه کرد: این طرح در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانواده و زنان کارآفرین استان توسط جهاد دانشگاهی ایلام، بنیاد برکت و 20 تشکل مردم نهاد در استان ایلام اجرا می‌شود.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :