بازدید هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام از جهاد دانشگاهی استان

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۴ کد : ۵۶۵۳۰ اخبار آموزشی تاپ خبر
هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام از در راستای شناسایی ظرفیت‌ها و رفع مسائل مربوط به نظام آموزشی استان از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی واحد ایلام بازدید کردند.
بازدید هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام از جهاد دانشگاهی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، دکتر محمد سلاورزی‌زاده، مدیر هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام در جریان بازدید از روند آموزشی جهاد دانشگاهی ایلام در دیدار با رئیس این واحد با بیان اینکه بسیاری از مشکلات حوزه‌ی آموزش در دانشگاه و مراکز آموزشی احصاء و جهت رفع ایرادات به وزارت علوم ارسال شده است، اظهار کرد: رسالت امور آموزشی دانشگاه و مراکز آموزشی یکی است و باید روال بر بهبود و پیشبرد برنامه‌های دانشگاه بر پایه‌ی درستی، رفع مشکلات و تکمیل تجهیزات و فضای آموزشی باشد.

وی افزود: شیوه‌های ارزیابی در دانشگاه ایلام تغییر کرده است و به دنبال مچ‌گیری در مراجعه به مراکز آموزشی نیست بلکه نگاه ما ارتقای نظام آموزشی است؛ نحوه عملکرد بهترین مُبلغ برای مراکز آموزشی است.

دکتر محمد پاکزاد، رئیس جهاد دانشگاهی واحد ایلام نیز اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به دنبال توسعه‌ی همه جانبه براساس چشم‌اندازهای ۵ ساله بوده و از پیگیری و بررسی امور به صورت شفاهی پرهیز می‌کند چرا که مکتوب نمودن امور مختلف هم قابل ارزیابی و هم قابل پیگیری است.

اضافه می‌شود، هیئت نظارت و ارزیابی دانشگاه ایلام در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام و همچنین فضای اداری و آموزشی این واحد ابراز رضایت کردند.

text to speech icon

نظر شما :