توسعه همکاری‌های مشترک جهاد دانشگاهی ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۸ کد : ۵۶۱۸۹ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست سرپرست جهاد دانشگاهی واحد ایلام و جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بر توسعه همکاری‌های مشترک بین این دو نهاد تأکید شد.
توسعه همکاری‌های مشترک جهاد دانشگاهی ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، سرهنگ علی فرضی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این نشست با اشاره به اهمیت محیط دانشگاه و جامعه داشجویی برای تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی به‌ویژه در حوزه علمی و فرهنگی، این نهاد، سرآمد و الگوی مراکز آموزش عالی در فعالیت‌ها و برگزاری برنامه‌های مرتبط با دانشجویان است.

وی به نقش برجسته جهاد دانشگاهی به عنوان مبدآ تحولات مثبت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: با توسعه همکاری‌های مشترک و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو مجموعه می‌توان در راستای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهتر از گذشته عمل نماییم و امیدوارم این تعامل و هم‌افزایی سرمنشأ تحولات ارزشمندی در جامعه باشد.

دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی واحد ایلام نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: این واحد با بهرهگیری از توان رسانه‌ای نظیر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا، مراکز آموزش کوتاه مدت، مرکز افکارسنجی و سایر ظرفیت‌های فرهنگی آماده همکاری در زمینه‌های مشترک با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام است.

اضافه می‌شود در این نشست مقرر شد با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای تعاملات و همکاری‌های مشترک بین جهاد دانشگاهی واحد ایلام و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان توسعه یابد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :