بهره‌گیری از تجارب جهاد دانشگاهی ایلام و دانشگاه علوم پزشکی استان در برنامه‌های مشترک

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۱ کد : ۵۵۸۲۸ اخبار عمومی تاپ خبر
در نشست رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام بر بهره‌گیری بیشتر از تجارب این دو مجموعه برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم تأکید شد.
بهره‌گیری از تجارب جهاد دانشگاهی ایلام و دانشگاه علوم پزشکی استان در برنامه‌های مشترک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکتر جاسم محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام و دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام به منظور هماهنگی بیشتر در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین این دو مجموعه در زمینه فعالیت‌های درمانی و پزشکی با هم دیدار کردند.

در این نشست سرپرست جهاد دانشگاهی واحد ایلام با اشاره به همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی استان با این نهاد در ادوار گذشته از تعامل سازنده و همکاری‌های این مجموعه تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این نوع فعالیتها برای خدمات رسانی بهتر به هم‌استانی‌ها و همچنین مردم کشور عراق توسعه پیدا کند.

دکتر پاکزاد به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و پزشکی نظیر پژوهشگاه رویان و پژوهشکده سرطان معتمد اشاره کرد و بر ضرورت انتقال دانش و خدمات این مراکز برای رفاه مردم استان ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست بر بهره‌گیری بیشتر از تجارب متخصصان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی در  زمینه درمان ناباروری در استان تأکید کرد.

دکتر محمدی ابراز امیدواری کرد با توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی استان و جهاد دانشگاهی ایلام زمینه رفاه بیشتر هم‌استانی‌های عزیز فراهم شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :