نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

جهاد دانشگاهی نهادی پرافتخار است

۰۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۰ کد : ۵۵۳۹۷ اخبار عمومی تاپ خبر
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: جهاد دانشگاهی سابقه‌ی پر افتخاری دارد و این انتظار وجود دارد که با وجود سرپرست جدید این مجموعه که تجربه خوبی دارند کارهای این نهاد در استان سرعت بگیرد.
جهاد دانشگاهی نهادی پرافتخار است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام ، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «الله‌نور کریمی‌تبار» در دیدار نوروزی با سرپرست و اعضای جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی سابقه‌ی پر افتخاری دارد و تلاش این نهاد در سال‌های آغاز فعالیت و دستاوردهای این مجموعه مایه افتخار است اما آن آهنگ، امروز باید گسترش پیدا کند و سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه این مجموعه هم‌اکنون نیروهای نخبه‌تر و با تجربه تر و امکانات بیشتری در اختیار دارد، تصریح کرد: با روحیه جهادی می‌توان کارهای بیشتری انجام داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در این دو محور می‌تواند نقش‌آفرین باشد.

کریمی‌تبار گفت: در استان این انتظار وجود دارد که با وجود سرپرست جدید این مجموعه که تجربه خوبی دارند و کارهای ارزنده‌ای انجام داده‌اند، کارها در جهاد دانشگاهی استان سرعت بگیرد. 

وی با بیان اینکه روزمرگی بدترین آفت برای یک سازمان است و نباید به وضع موجود قانع شد، تصریح کرد: باید نیازها به خوبی تشخیص داده شود و کارهای مورد نیاز را انجام داد چون زدودن موانع در راه رسیدن به اهداف لذت بخش و نشاط آور است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: جهاد دانشگاهی یک مجموعه پای کار، پرنشاط و جوان است و می‌تواند در استان بیش از سال‌های گذشته تاثیرگذار باشد.

کریمی‌تبار در بخش دیگری از این دیدار تاکید کرد: تحولی که در طبیعت ایجاد می‌شود از آیات الهی است و طبیعت قدرت خداوند را می‌رساند و انسان را به کرنش در برابر عظمت خداوند وا می‌دارد.

وی گفت: اگر انسان نسبت به آیات الهی بی‌تفاوت باشد قساوت قلب می‌آورد و قساوت قلب مسیر بندگی را تغییر می‌دهد وتوجه به آیات الهی حال ما را به احسن الحال تغییر می‌دهد.

در ابتدای این دیدار دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و معنویت گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این واحد را در زمینه‌های فرهنگی، آموزش، کارآفرینی و پژوهش این نهاد را در استان ارائه کرد.

 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :