برگزاری رویداد آموزشی "دیجیتال مارکتینگ" در منش ایلام

۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۳۰۱۲۲ تجاری سازی فناوری و اشتغال
به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان ایلام رویداد آموزشی "دیجیتال مارکتینگ" برگزار شد.
برگزاری رویداد آموزشی "دیجیتال مارکتینگ" در منش ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، مهندس محمدسجاد صفرپور، کارشناس فناوری اطلاعات، کارآفرین و مشاور کسب و کار در این رویداد آموزشی اظهار کرد: دیجیتال مارکتینگ، نوعی بازاریابی آنلاین است که با استفاده از اینترنت و ابزارهای دیجیتال می‌توان با مشتریان ارتباط برقرار کرد و هزینه‌ای خیلی پایین‌تر از بازاریابی سنتی دارد.

وی افزود: در این نوع از بازاریابی، شما می‌توانید با ارتباط با دامنه وسیعی از مشتریان در محدوده جغرافیایی به وسعت کره زمین کمپین فروش ایجاد کرد و همچنین با دسته‌بندی‌های تفکیک شده بر اساس مکان، سن ، جنسیت و ... باعث می‌شود تبلیغات و بازاریابی هدفمند داشته باشیم و در کنار آن هزینه‌ها را کاهش و بازدهی عملکرد را به شدت بهبود دهیم.

این کارشناس فناوری اطلاعات با تشریح ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بیان کرد: آنالیز و تحلیل داده، بهینه‌سازی موتور جستجو، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تحلیل آن، ارسال پوش نوتیفیکیشن، انتشار رپورتاژ آگهی، تولید محتوا، چت آنلاین از جله ابزارهای مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ است.

وی با تآکید بر اهمیت دیجیتال مارکتینگ در مقایسه با بازاریابی سنتی گفت: گسترش رو به رشد بازارهای مجازی، فرصت‌های شغلی متنوع، آسان بودن فرایند راه‌اندازی یک کسب و کار خلاقانه، جذب آسان مخاطب، شفافیت داده‌ها و تحلیل آماری سریع در لحظه از جمله مزایای این نوع بازار نسبت به سبک سنتی است.

یادآور می‌شود این رویداد در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان با همکاری وزارت ورزش و جوانان، سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و مرکز منش ایلام ، مرکز رشد جهاد دانشگاهی ایلام، بنیاد ملی نخبگان ایلام، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری ایلام برگزار شد.

text to speech icon

نظر شما :