مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد

۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۶۵۶ عمومی تاپ خبر
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.
مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، شهریار رستمی، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام در گفت‌وگویی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برای مهرماه امسال در رشته‌های روابط عمومی، امور فرهنگی، گرافیک، معماری داخلی، نرم‌افزار کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتری، تربیت مربی قرآن کریم، تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی، بازی‌های رایانه‌ای، طراحی دوخت و مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می‌کند.

وی با بیان اینکه این مرکز در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های روابط عمومی، امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک و معماری داخلی، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، تصریح کرد:  رویکرد مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای سیاست‌های جدید برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است.

رستمی با تأکید بر اینکه رویکرد ما به سمت رشته‌های مهارتی است، گفت: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه‌ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره‌های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با اشاره به اینکه مسیر جامعه از مدرک گرایی به سمت مهارت گرایی سوق یافته و این به معنای پیشرفت دانشگاه‌های مهارتی و علمی کاربردی است، تصریح کرد: ایجاد رشته‌های جدید متناسب با نیاز بازار کار از قبیل تجهیزات پزشکی، طراحی دوخت، انیمیشن، معماری داخلی و ... از مزیت‌های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.

text to speech icon

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام ثبت نام علمی کاربردی پذیرش دانشجو


( ۱ )

نظر شما :