برگزاری دوره آموزشی «مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع» در جهاد دانشگاهی واحد ایلام

۲۲ اسفند ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۱ کد : ۸۲۱۸۸ اخبار آموزشی تاپ خبر
در راستای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و تقویت مهارت‌های ارتباطی اعضای جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام دوره آموزشی «مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع» برگزار شد.
برگزاری دوره آموزشی «مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع» در جهاد دانشگاهی واحد ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، مریم پورابراهیم، مدیر امور اداری این واحد سازمانی با اعلام این خبر اظهار کرد:  دوره آموزشی «مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع» ویژه اعضای جهاد دانشگاهی ایلام با هدف افزایش رضایت‌مندی مراجعان و ارائه خدمات بهتربه هم‌استانی‌های عزیز برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه آموزشی، شرکت‌کنندگان با مباحث متنوعی از جمله اصول و فنون مشتری‌مداری، روش‌های ارتباط مؤثر و تکنیک‌های مدیریت تعامل با مراجعان آشنا شدند، گفت: آشنایی با این مباحث گامی مؤثر برای بهبود عملکرد سازمانی و افزایش کیفیت تجربه حضور مراجعان محسوب می‌شود.

پورابراهیم افزود: جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام در تلاش است با ارائه آموزش‌های تخصصی، سطح توانمندی‌های منابع انسانی خود را ارتقا داده و بهبود مستمر خدمات به مخاطبان را در دستور کار خود قرار داده است.


( ۱ )

نظر شما :