جهاد دانشگاهی ایلام منشأ خدمات ارزشمندی در مسیر توسعه استان است

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۶ کد : ۵۴۰۷۶ اخبار عمومی تاپ خبر
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: جهاد دانشگاهی تا کنون در استان منشأ خدمات ارزشمند و فراوانی بوده و به خوبی در مسیر توسعه‌ استان گام برداشته است.
جهاد دانشگاهی ایلام منشأ خدمات ارزشمندی در مسیر توسعه استان است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکتر امین دوست محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی ایلام، اظهار کرد: این نهاد علمی تاکنون در استان منشأ خدمات ارزشمند و فراوانی بوده و به خوبی در مسیر توسعه‌ی استان گام برداشته است.

وی با اشاره به نقش جهاد دانشگاهی در برگزاری  دوره‌های آموزشی جهت توانمندسازی کارکنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت : برگزاری آزمون شایستگی مدیران از خدمات بزرگ جهاد دانشگاهی است.  

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اشاره به اهمیت تفکر سیستمی، تأکید کرد: تفکر سیستمی به مدیران کمک می‌کند که فقط به مشاهده اکتفا نکنند، بلکه واقعیت‌های پیرامون را با ساختار و الگوهای درست ترکیب کنند که این رویکرد سیستمی در مجموعه‌ی جهاد دانشگاهی قابل مشاهده است.

دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام  نیز در این دیدار،  اظهار کرد: در جهاد دانشگاهی در سطح ملی کارهای بزرگی انجام شده که واحد استانی می‌تواند با راه‌اندازی این مراکز در استان، مردم را از خدمات این مراکز بهره‌مند کند.

وی نیروی انسانی جوان را بزرگ‌ترین سرمایه‌ی جهاد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه مدیریتی استان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان مرکز درمان ناباروری را به پشتوانه پژوهشگاه رویان در استان راه‌اندازی کنیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان ایلام تأکید کرد: این نهاد  در هر استانی یک محصول و کار شاخص دارد اما متأسفانه هنوز در استان ایلام فاقد این محصول هستیم و امیدواریم با استفاده از مشاوره‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و به استناد سند آمایش بتوانیم در این زمینه ایفای نقش کنیم.

پاکزاد  از برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی ایلام برای راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان سینه و ایجاد مرکز به‌نژادی دام خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مجموعه مدیریت استان این مهم به نتیجه برسد.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :