جهاد دانشگاهی از مراکز مهم برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۵ کد : ۵۲۹۹۰ اخبار عمومی تاپ خبر
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: جهاد دانشگاهی یکی از مراکز مهم مورد توجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان است.
جهاد دانشگاهی از مراکز مهم برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، دکتر امین دوست‌محمدی، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام در دیدار با سرپرست جدید جهاد دانشگاهی ایلام ضمن تبریک انتصاب وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مراکز مهم مورد توجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان است.

دوست‌محمدی با تأکید بر ایجاد ادبیات مشترک، هم‌افزایی و تعامل در فعالیت‌های نهادهای علمی و مرتبط با موضوع اشتغال ،کارآفرینی و نهادهای فعال در زمینه‌ توسعه اقتصادی استان متناسب با ظرفیت‌های ذاتی و بومی منطقه گفت: در نگاه برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد رصدخانه توسعه استان متشکل از همه مراکز مرتبط نظیر جهاد دانشگاهی در حوزه دانش‌بنیان و تولید و همچنین دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان، آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش علمی و کاربردی و ... با استفاده از همه ظرفیت‌ها با ادبیات مشترک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام بر ضرورت هدایت اعتبارات استان به سوی اقتصاد دانش‌بنیان تأکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در این زمینه مورد توجه است و انتظار می‌رود همچون فعالیت‌ها و همکاریی‌های موفق گذشته با این سازمان در این زمینه به خوبی عمل کند.

اضافه می‌شود، دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی ایلام  نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این واحد را ارائه کرد.       

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :