حرکت شرکت‌های کشت و صنعت ایلام به سوی دانش‌بنیانی ضروری است

۱۸ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۵ کد : ۵۰۴۰۲ اخبار تجاری سازی فناوری و اشتغال
مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلام گفت: برای رونق اقتصادی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حرکت شرکت‌های کشت و صنعت استان به سوی دانش‌بنیان شدن ضروری است.
حرکت شرکت‌های کشت و صنعت ایلام به سوی دانش‌بنیانی ضروری است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، شهریار رستمی، مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلام در جلسه بررسی توانمندی‌ها و عارضه‌یابی شرکت کشت و صنعت شایسته نرگس شهرستان دهلران که در محل دفتر این شرکت برگزار شد اظهار کرد: یکی از نکات مهم برای رشد واحدهای صنعتی، توجه به توسعه محصول بر اساس نیاز بازار، ذائقه و سلیقه مصرف‌کننده نهایی است.

وی ارتباط صنعت و دانشگاه را برای رشد صنایع ضروری دانست و گفت: حضور اساتید و دانشجویان خلاق، مبتکر و نوآور در کارخانه‌ها و بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی آنها از سوی صاحبان صنایع و متقابلا آشنایی دانشگاهیان با تجارب و توان عملی صنعت‌کاران موجب تولید فکر و دانش و در نهایت محصولات صنعتی نوآورانه می‌شود.

مدیر خانه خلاق و نوآوری ایلام راه‌اندازی واحد تحقیق و توسعه را یکی از نیازهای ضروری سازمان‌ها عنوان کرد و افزود: برای رونق اقتصادی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، حرکت شرکت‌های کشت و صنعت به سوی دانش‌بنیان شدن ضروری است.

رستمی در پایان بر همکاری خانه خلاق و نوآوری ایلام، مرکز رشد گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با مجموعه شرکت‌های کشت و صنعت تأکید کرد.

اضافه می‌شود، این جلسه با حضور سرکار خانم مهندس ناوی، رئیس گروه کشت و صنعت دفتر نظام‌های بهره‌برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مهندس صالحی معاون تعاون روستایی استان ایلام و مهندس صیفوری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شایسته نرگس شهرستان دهلران برگزار شد که پیرامون مسائل و مشکلات این شرکت بحث و تبادل نظر کردند.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام


نظر شما :