اجرای طرح مدرسه ملی مهارت در ایلام

۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۳ کد : ۵۰۲۷۷ اخبار آموزشی تاپ خبر
رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام از اجرای طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده در این استان خبر داد.
اجرای طرح مدرسه ملی مهارت در ایلام

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی ایلام، سید غلامرضا حسینی، رییس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده با هدف توانمندسازی جوانان، همسو با نیازهای حال و آینده بازار کار در استان ایلام اجرا می‌شود.

وی گفت: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی به منظور کمک به تحقق ارتباط مؤثر بین حوزه‌های مختلف جامعه و مراکز آموزشی و در راستای رصد و پایش تأثیر فناوری‌های نوین بر آینده مشاغل و مشاغل آینده اقدام به ایجاد مدرسه ملی مهارت با بهره‌مندی از کلیه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی نموده است.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی با تأکید بر اهمیت توانمند‌سازی جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان برای ورود به بازار کار و رفع نیازهای کشور و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان افزود: این طرح در 7 خوشه شغلی "اقتصاد سبز"، "اقتصاد مراقبت"، "فروش، بازاریابی و محتوا"، "توسعه محصولات"، "مردم و فرهنگ"، "مهندسی و رایانش ابری" و "داده‌ها و هوش مصنوعی" تقسیم‌بندی شده است.

رییس جهاد دانشگاهی واحد ایلام تصریح کرد: برای تحقق اهداف در این طرح نیاز به هم‌افزایی، همکاری و مشارکت همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی مرتبط، مراکز آموزش عالی، اندیشمندان و صاحب‌نظران است.

اضافه می‌شود: همه علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر، بهره‌مندی از این طرح و شرکت در رویدادها و دوره‌های آموزشی می‌توانند به وبگاه اختصاصی طرح مدرسه ملی مهارت برای آینده مشاغل و مشاغل آینده به نشانی https://atijobs.ir/ مراجعه کنند.   

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی ایلام مدسه ملی مهارت


نظر شما :