همکاری‌های جهاددانشگاهی و فنی وحرفه‌ای استان ایلام افزایش می‌یابد

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۰ کد : ۴۷۶۶۵ اخبار عمومی تاپ خبر
در دیدارمدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان بر تلاش و هم‌فزایی برای افزایش مهارت‌آموزی خبر داد.
همکاری‌های جهاددانشگاهی و فنی وحرفه‌ای استان ایلام افزایش می‌یابد


به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، مهندس «حامد سلیمانی» مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان در دیدار رئیس جهاددانشگاهی ایلام، اظهار کرد: هم‌افزایی برای بروز استعدادها و شکوفایی توانمندی‌ها رسالت اصلی مشترک تمام مراکز علمی و آموزشی است.
وی تربیت نیروی کار و اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تا دل روستاها را کارکرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک شریک علمی می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین باشد.
مدیرکل آموزش‌ فنی و حرفه‌ای استان ایلام باتاکید بر اینکه شعار امسال وظیفه همه‌ی دستگاه‌ها را جهت هم‌افزایی بیشتر کرده است، گفت: با تمام توان و فارغ از نام و برندهای اداری آماده همکاری با سایر دستگاه‌ها در این راستا هستیم.
سلیمانی آموزش سربازان ، نیروهای نظامی و زندانیان را از دیگر فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و گفت: المپیادهای شهرستانی برای شناسایی استعدادها در آینده نزدیک در برگزار خواهد شد.
وی از فعالیت این مجموعه در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و تصریح کرد: دو شرکت دانش‌بنیان  در حال اجرای دو طرح پرورش ماهیان سردآبی و پرورش قارچ هستند که کار تا جاهای خوبی پیش رفته و به زودی جزئیات آنها اعلام خواهد شد.  
«سید غلامرضا حسینی» - عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف پژوهشی و فناورانه، آموزشی، فرهنگی و اشتغال، راه‌اندازی مرکز جامع سلامت زنان، ایجاد خانه‌ی خلاق و نوآوری و راه‌اندازی مرکز اصلاح نژاد دام ارائه کرد.


نظر شما :