نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

زمینه‌ی بهره‌مندی استان ایلام از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی فراهم شود

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۱ کد : ۴۳۶۷۰ اخبار عمومی تاپ خبر
زمینه‌ی بهره‌مندی استان ایلام از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی فراهم شود

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی بر استفاده‌ی استان ایلام از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی با هم‌افزایی بین ادارات تاکید کرد.

دکتر «سارا فلاحی» در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی ایلام و آغاز به کار ۴ طرح فناورانه این نهاد در استان ،که با حضور دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد،  اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت های بالای علمی، پژوهشی و فناورانه‌ای دارد که باید در اختیار استان ما قرار گیرد.

وی گفت: باید فرصت را غنیمت شمرد و با وجود حضور دکتر طبیبی بخواهیم از این ظرفیت ها استفاده شود و ما به عنوان نماینده مردم هر آنچه در این خصوص از عهده ما بربیاید انجام خواهیم داد بخصوص با کارهایی مانند مرکز ناباروری و سرطان برست و همچنین مرکز اصلاح نژاد که امور زیرساختی در حوزه توسعه است کو با هم‌افزایی می توانند به بازدهی برسند.


نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به این شیوه نیازمند به شکل تفاهم نامه‌ای بین دستگاه‌ها مانند جهاددانشگاهی و علوم پزشکی هستیم  تا از کار جزیره‌ای جلوگیری شود و  در این زمینه اگر این فعالیت مشترک بین جهاددانشگاهی و علوم پزشکی در زمینه راه اندازی مرکز ناباروری و سرطان سینه صورت گیرد انتفاعات اساسی برای مردم ما خواهد داشت.

 


نظر شما :