پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۲ کد : ۲۷۵۶۱ عمومی تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: خودباوری برای شکستن مرزهای جدید دانش از برکات انقلاب اسلامی است.
پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، متن پیام «سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاد دانشگاهی به شرح زیر است:

پیروزی انقلاب اسلامی به معنای صدور پیام و ارزش‌های آن و حرکت به سمت رهایی از ظلم و ستم در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود.

پیشرفت جمهوری اسلامی در تمامی ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با وجود تحریم‌های ظالمانه، باعث شد سایر کشورهای محروم با الگو گرفتن از ایران اسلامی، برای رهایی از وابستگی ابرقدرت‌ها تلاش کنند و امروزه بیداری کشورهای اسلامی مرهون مردم شهید پرور ایران اسلامی است.

توسعه باورها و ارزش‌های دینی، افزایش روحیه خودباوری و لبیک به فرمان امام(ره) که «ما می توانیم»، پشت سر گذاشتن مرزهای علم و فناوری، تبدیل کردن تهدیدات دشمن به فرصت‌های عظیم، محوریت اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان، توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان و برکات بسیار زیاد دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی می باشد که در این میان، تشکیل جهاد دانشگاهی به عنوان معدود رویش‌های انقلاب یکی از ساختارهای علمی و عملی مبتنی بر آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی است.

این جانب با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام فقید (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بالاخص شهید گرانقدر حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را به مردم بزرگ ایران و استان ایلام تبریک عرض می نمایم.

قطعا حضور جوانان عزیز و فرهیختگان در عرصه علم و دانش می تواند با افزایش دستاوردهای فناوری و تکنولوژی در سربلندی و اقتدار ایران اسلامی موثر باشد.


نظر شما :