عضو کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی:

جهت‌گیری اصلی سازمان‌های پیشرو، طراحی فرآیندهای منابع انسانی بر مبنای شایستگی است

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳ کد : ۲۵۹۶۴ آموزشی عمومی
عضو کانون  ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی از برگزاری آزمون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی در ۲۸ استان کشور تاکنون خبر داد.
جهت‌گیری اصلی سازمان‌های پیشرو، طراحی فرآیندهای منابع انسانی بر مبنای شایستگی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام؛ "سید رفیع موسوی"، در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ایلام، با  اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تیم های این کانون به استان ها بروند و این آزمون را در واحدهای استانی جهاددانشگاهی  برگزار کنند.

وی از برگزاری این آزمون تا پایان امسال در تمام استانهای کشور برای متقاضیان خبر داد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به پیشینه تخصصی و درخشان خود در حوزه‌های پژوهشی و آموزشی و داشتن بزرگ‌ترین شبکه آموزشی کوتاه‌مدت تخصصی کشور و نیز بهره‌گیری از متخصصان مستعد و باتجربه در حوزه‌های روان‌شناسی صنعتی سازمانی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک و روان‌سنجی و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه‌های مختلف اجرایی و صنایع مختلف تولیدی و خدماتی کرده است.

یادآوری می شود این آزمون در ایلام  به مدت سه روز، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور ۴۰ نفر از مدیران پایه و میانی استان برگزار شد.


نظر شما :