اطلاعیه مرکز آزمون جهاددانشگاهی در خصوص آزمون‌های استخدامی سه گانه

برگزاری آزمون‌های سه گانه استخدامی ثبت اسناد و املاک، شرکت صنایع شیر و آموزشیاران نهضت

۰۲ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۹ کد : ۱۹۲۸۷ عمومی تاپ خبر
آزمون‌های سه گانه استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک و شرکت صنایع شیر ایران ۲۰ تیرماه همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز برگزار می‌شود.
برگزاری آزمون‌های سه گانه استخدامی ثبت اسناد و املاک، شرکت صنایع شیر و آموزشیاران نهضت

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد ایلام، همزمان با سراسر کشور، آزمون‌های سه گانه استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک و شرکت صنایع شیر ایران بیستم تیرماه جاری در شهر ایلام برگزار می‌شود. در این آزمون‌ها بیش از 900 نفر از استان ایلام متقاضی هستند.
آزمون‌ها با مجوز ستاد ملی کرونا و با هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و پروتکل‌های صادره وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون الزامی است.
در این آزمون‌ها لازم است که فراگیران با تکمیل فرمی اعلام نمایند که از صحت و سلامت لازم برای برگزاری آزمون برخوردار می‌باشند بنابراین این فرم از طریق سامانه بارگذاری شده و داوطلبان قبل از دریافت کارت ورود به جلسه این فرم را تکمیل می‌نمایند و صرفا با  تکمیل فرم مذکور امکان صدور کارت ورود به جلسه فراهم است.
داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد ایلام به نشانی www.ilam.jde.ir و همچنین کانال تلگرامی این معاونت به آدرس @ilamedujd مراجعه نمایند.


( ۲ )

نظر شما :